اسمارت فوریز | Smart Foreas

    اسپیداستر مفهومی اسمارت فوریز، هدیه تولد 20 سالگی برند اسمارت

    ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
     

    بخش خودروهای کوچک دایملر روزهای خوبی پیش رو دارد؛ زیرا طی هفته‌ آینده در جریان نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۱۸، تولد 20 سالگی برند اسمارت را جشن خواهد گرفت. هدیه این خودروساز به مناسبت تولدش یک خودروی مفهومی با نام اسمارت فوریز (Smart Forease) است که علاوه بر ایجاد پیوند با گذشته، نیم‌نگاهی نیز به آینده دارد. اسمارت فوریز خودرویی کاملاً الکتریکی است و از سبک روباز و مینیمالیستی مدل‌های قبلی این برند بهره می‌برد که پیش‌تر در کراس‌بلید مدل ۲۰۰۱ و فوراسپید مدل ۲۰۱۱ دیده شد.

    اسمارت فوریز | Smart Foreas

    با شیشه جلوی کوتاه‌تر از حد معمول و عدم وجود سقف، خودروی برقی اسمارت فوریز ممکن است کوچک‌ترین اسپیداستر دنیا باشد و به‌جرئت می‌توان گفت که یکی از شگفت‌انگیزترین مدل‌های مفهومی است؛ مانند دیگر مدل‌های اسمارت، این خودروی مفهومی نیز در درجه اول برای استفاده شهری توسعه‌یافته و در مقایسه با مدل اسمارت فورتو (ForTwo) دارای نقاط برجسته‌ای است. به‌عنوان‌مثال می‌توان به دستگیره‌های در جذابی اشاره کرد که به سمت داخل تورفتگی دارند؛ درحالی‌که دریچه‌های تهویه مرکزی داخل کابین با دو توری جایگزین شده‌اند.

    اسمارت فوریز | Smart Foreas

    با توجه به این‌که خودروی مفهومی فوریز بر اساس مدل کنونی اسمارت EQ فورتو کابریو تولیدشده است، نتیجه می‌گیریم که به‌طور کامل قابل رانندگی خواهد بود و به‌طور کامل از سیستم محرکه برقی بهره می‌برد. حال که صحبت از این موضوع شد، خوب است بدانید اسمارت در حال حاضر برند خودروساز الکتریکی زیرمجموعه دایملر و فعال در ایالات‌متحده آمریکا، کانادا و نروژ است؛ فعالیت این برند تا سال ۲۰۲۰ در اروپا آغاز می‌شود و پس‌ازآن در مدت کوتاهی به بقیه کشورهای جهان خواهد رسید.

    اسمارت فوریز | Smart Foreas

    خودروی الکتریکی اسمارت فوریز دارای دو گنبد در پشت صندلی است که برای افزایش ایمنی راننده و مسافر به کار می‌رود و بارنگ سفید متالیک و مقادیر رنگ متضاد سبز تزئین می‌شود. در فضای داخلی، بلندگو‌های صوتی به‌طور منظم در دیواره عقب جاسازی‌شده‌اند تا این خودروی مفهومی را کمی جذاب‌تر از مدل‌های معمولی اسمارت نشان دهند.

    مدل برقی و مفهومی اسمارت فوریز به‌زودی در نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۱۸ به نمایش عمومی درمی‌آید که از ۱۰ مهرماه آغاز خواهد شد.

    منبع: Motor1


    ارسال نظر

    کد امنیتی بارگزاری مجدد

    عضویت در خبرنامه ساره خودرو

    دفتر مرکزی: بلوار نلسون ماندلا (جردن) خیابان ناهید شرقی پلاک 35 طبقه اول ساره خودرو
    امور داخلی: 22014955-021
    امور پشتیبانی: 22044945-021
    اعتبارسنجی: 26290446-021
    واحد مالی: 22016193-021
    شعبه سعادت‌آباد: سعادت‌آباد آسمان پنجم شرقی پلاک 35 ساره خودرو  تلفن: 74436000-021
    شعبه فرجام: بزرگراه رسالت خیابان فرجام غربی بعد از چهارراه حیدر خانی پلاک 642 ساره خودرو  تلفن: 77221057-021

    آخرین کاتالوگ‌های خودروها

    © 2014 - 2024 تمامی حقوق این وب‌سایت برای ساره خودرو اطمینان محفوظ می‌باشد. طراحی شده توسط حمید احمدی