آلینو آرکانوم | Alieno Arcanum

    رؤیای هیولای 5000 اسب بخاری با آلینو آرکانوم بلغاری به واقعیت تبدیل می‌شود؟

    ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
     

    در سال‌های اخیر شنیدن خبرهای از قبیل اینکه شرکت‌های خودروی کوچک قصد ساخت یک ابر خودروی قدرتمند و رقابت با بزرگانی چون کوئنیگ زگ و پاگانی را دارند اصلاً عجیب نیست. بااین‌حال بسیاری از این شرکت‌ها تا قبل از تولید حتی یک نمونه واقعی به پایان حیات خود رسیده و از صحنه روزگار محوشده‌اند؛ اما شرکت‌های موفقی همچون خودروساز کروات ریماک نیز بوده‌اند که با سوپر اتومبیل‌های برقی کانسپت وان و C_2 شهرتی جهانی پیداکرده‌اند.

    اکنون یک شرکت بلغارستانی با نام آلیِنو (Alieno) سعی دارد یک ابر خودروی الکتریکی تولید کند و نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازد. اما آیا این خودروی رؤیایی به یک خودروی واقعی تبدیل خواهد شد؟ نام این شرکت نوپای سه‌ساله، ظاهراً اصالتی ایتالیایی داشته و به معنای «بیگانه» یا «موجود فضایی» است که احتمالاً به خاطر عملکرد فرازمینی خودروهای این شرکت انتخاب‌شده است.

    آلینو آرکانوم | Alieno Arcanum

    آرکانوم (Arcanum) نخستین محصول آلینو محسوب می‌شود. این سوپر خودروی تمام برقی در مدل پایه 2610 اسب بخار قدرت دارد. مدل‌های دیگری از آرکانوم با 4351 و 5221 اسب بخار قدرت نیز قابل انتخاب هستند که بیشتر شبیه اعداد فانتزی به نظر می‌آیند. بلغارها معتقدند نسخه 5221 اسب بخاری آرکانوم قادر است به حداکثر سرعت 303 مایل بر ساعت (معادل 487 کیلومتر در ساعت) دست پیدا کند که آن را با اختلاف نسبتاً زیادی به سریع‌ترین و قدرتمندترین خودروی جهان تبدیل خواهد کرد.

    آلینو آرکانوم | Alieno Arcanum
    آلینو آرکانوم با توجه به قدرت خروجی در سه نسخه STR (خیابانی)، TRC (مخصوص پیست) و RCE (مسابقه‌ای) قابل انتخاب خواهد بود. به گفته مقامات آلینو، تریم RCE می‌تواند در کلاس LMP1 از رقابت‌های لمان شرکت کند. البته این مسئله درگرو این است که خودروهای برقی اجازه حضور در مسابقات لمان را داشته باشند.

    آلینو آرکانوم | Alieno Arcanum

    اما برنامه آلینو برای تولید این قدرت چیست؟ بر اساس شنیده‌ها در قوی‌ترین نسخه آرکانوم، هر چرخ نیروی خود را از 6 موتوربرقی دریافت می‌کند؛ به‌عبارت‌دیگر پیشرانه این خودرو درمجموع از 24 موتور تشکیل یافته است. به لطف سلول‌های گرافینی و ابر خازن‌ها، آرکانوم می‌تواند با یک‌بار شارژ تا 634 مایل (معادل 1020 کیلومتر) مسافت را پشت سر بگذارد.

    آلینو آرکانوم | Alieno Arcanum
    همان‌طور که اشاره شد اعداد و ارقام آلینو آرکانوم غیرقابل‌باور و مشکوک هستند درست مثل Devel Sixteen خودروی 5000 اسب بخاری امارتی‌ها که باگذشت چند ماه هنوز خبری از این هیولای کاغذی نشده است. آلینو اعلام کرده است که پیش‌فروش این خودرو با قیمت 878 هزار دلار برای مدل پایه و 1.75 میلیون دلار برای قوی‌ترین نسخه برای مدتی است که آغازشده است. خریداران پس از سفارش بسته به تجهیزات باید 18 الی 30 ماه در انتظار بمانند. اگر شما باور دارید که این خودرو در واقعیت وجود دارد و می‌خواهید خودروی 5 برابر قدرتمندتر از بوگاتی ویرون داشته باشید همین حالا برای خریدش اقدام کنید.

    منبع: Carbuzz


    ارسال نظر

    کد امنیتی بارگزاری مجدد

    عضویت در خبرنامه ساره خودرو

    دفتر مرکزی: بلوار نلسون ماندلا (جردن) خیابان ناهید شرقی پلاک 35 طبقه اول ساره خودرو
    امور داخلی: 22014955-021
    امور پشتیبانی: 22044945-021
    اعتبارسنجی: 26290446-021
    واحد مالی: 22016193-021
    شعبه سعادت‌آباد: سعادت‌آباد آسمان پنجم شرقی پلاک 35 ساره خودرو  تلفن: 74436000-021
    شعبه فرجام: بزرگراه رسالت خیابان فرجام غربی بعد از چهارراه حیدر خانی پلاک 642 ساره خودرو  تلفن: 77221057-021

    آخرین کاتالوگ‌های خودروها

    © 2014 - 2024 تمامی حقوق این وب‌سایت برای ساره خودرو اطمینان محفوظ می‌باشد. طراحی شده توسط حمید احمدی