شرایط فروش اقساطی جک S5 تحویل فوری

    امتیاز کاربران

    ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعال
     
    علاقه‌مندان به خودروهای شاسی‌بلند روزبه‌روز در حال افزایش می‌باشد ولی به دلیل قیمت بالای آن‌ها بسیاری از افراد نمی‌توانند این خودروها را خریداری کنند؛ اما شرکت چینی جک با تولید جک S5 خود توانسته تا حدودی مشکل بالا بودن قیمت این خودروها را حل کند تا افرادی که قدرت خرید خودروی شاسی‌بلند نظیر تویوتا و هیوندای را ندارند، بتوانند لذت رانندگی با خودروی شاسی‌بلند را نیز تجربه کنند.

    شرکت JAC یکی از خودروسازان قدیمی چینی به شمار می‌رود و تلفظ صحیح نام این برند «جی اِی سی» است که در ایران به «جَک» معروف شده است. کارخانه جک در سال 1964 تأسیس شد و به‌عنوان اولین تولیدات خود، به ساخت خودروهای سایز بزرگ و چندمنظوره کلاس «‌MPV» ‌مشغول شد، هرچند که در این میان به تولید اتومبیل‌های سنگین مانند کامیون و کامیونت نیز می‌پرداخت.

    خودروی جک S5 از سری محصولات کارخانه جک و مونتاژ شده توسط کارخانه کرمان موتور است. خودروی جک در ایران در دو تریم جک s5 اتوماتیک و جک S5 دستی ارائه می‌شود. در ادامه به نقد و بررسی جک S5 می‌پردازیم، پیشنهاد می‌کنیم شما نیز این نقد و بررسی را مطالعه کرده تا درصورتی‌که برای خرید جک S5 تردید دارید بتوانید به‌درستی تصمیم‌گیری کنید.

    لازم به ذکر است که در ادامه نیز شرایط فروش اقساطی جک S5 توسط شرکت ساره خودرو نیز بیان‌شده است تا درصورتی‌که شما هم علاقه‌مند به خرید خودرو جک S5 بوده و شرایط خرید نقدی را ندارید بتوانید به‌صورت قسطی و اقساط متفاوت به خواسته‌ی خود برسید و آرزوهای خود را برانید.

    طراحی بیرونی جک اس 5

    در گذشته‌ی نه‌چندان دور، طراحی خودروهای چینی زیاد دل‌نشین و عامه‌پسند نبود. این مشکل مسئولان چینی را به استفاده از طرح‌های به‌روز جهانی در خودروهایشان واداشت. هرچند در برخی موارد شاهد الهام گرفتن از طراحی سایر خودروسازان جهانی در محصولات چینی هستیم، اما درنهایت این مشتری است که بدون توجه به این مسائل جذب طراحی این خودروها می‌شود.

    طراحان جک اس 5 نیز با آگاهی از این مسئله، این خودرو را عامه‌پسند و به‌روز طراحی کرده‌اند. نمای کلی این خودرو نشان‌دهنده‌ی یک شاسی‌بلند کوچک شهری است که طراحی قسمت‌های مختلف آن هماهنگی خوبی دارد.

    در نمای روبرو، چراغ‌های زاویه‌دار و نسبتاً کشیده به سمت جلوپنجره‌ی باریک با نوار کرومی به همراه لوگوی شرکت به چشم می‌خورد که شباهت زیادی به هیوندای ix35 دارد. هواکش بزرگ روی سپر، حس اسپرت تری به این چینی بخشیده است.
    در نمای کناری خودرو شاهد طراحی هماهنگی با جلوی خودرو و چراغ‌های عقب آن هستیم، گلگیرهای برآمده و خطوط شانه‌ای بدنه که از قسمت ابتدایی درب جلو شروع‌شده و با گذر از بالای دستگیره‌ به سمت چراغ‌های خطر نشانه رفته است، در به‌روز کردن ظاهر اتومبیل و آئرودینامیک تر کردن آن نقش نسبتاً بزرگی بازی کرده است.

    رینگ‌ 17 و 18 اینچی آلومینیومی پنج‌پر دوبل با ظاهری ساده و آینه‌های جانبی با چراغ‌راهنما از دیگر مشخصه‌های این خودرو است.
    در نمای عقب نیز، چراغ‌های افقی کشیده با فرم داخلی به‌روز، با خط برجسته‌ای که از گوشه‌های چراغ‌ها کشیده شده و با عبور از بالای سپر به هم متصل شده‌اند، ظاهر اسپرت و جسورانه‌ای به خودرو هدیه‌ داده‌اند.

    در این بخش نیز الگوی طراحی مشابه محصولات کره‌ای نظیر هیوندای توسان و سانتافه نیز به چشم می‌خورد اما بیشترین شباهت این نما با مدل Q5 آئودی بوده که حتی نام مدل و چهره‌ی خودرو به هم بسیار نزدیک است و در نگاه اول کمی گیج‌کننده به نظر می‌رسد.

    طراحی درونی جک اس 5

    در داخل نیز، صندلی‌ها نسبتاً راحت بوده و ارگونومی مطلوبی را برای سرنشینان رقم می‌زنند. فرمان سه‌شاخه با نوار کرومی شکل به همراه دکمه‌های میان‌بر برای انتخاب و تنظیمات موسیقی در اطراف آن دیده می‌شود. در این میان نیز، یک نشانه‌ی بیضوی شکل با ستاره‌ی پنج‌پر که لوگوی جک را به راننده یادآوری می‌کند، به چشم می‌خورد.
     
    طراحی داشبورد نسبتاً ساده بوده و از ساختار مشابه اتومبیل‌های کره‌ای سود می‌جوید ولی درعین‌حال ازنظر کیفیت ساخت و ظاهر همچون فرمان اتومبیل، کمی از حد انتظار پایین‌تر است.
     
    دو دریچه هوای عمودی در پنل داشبورد به همراه یک صفحه نمایشگر و دکمه‌های تنظیمات مربوطه نیز قرارگرفته‌اند.
    سیستم صوتی خودرو توانایی پشتیبانی از فرمت‌های مختلف موسیقی با قابلیت اتصال به کابل AUX، USB، آی‌پاد و بلوتوث را با خود به همراه داشته است که با 6 بلندگوی تعبیه‌شده نیز، لذت سواری را دوچندان می‌کند.
     
    صندلی‌های عقب نیز نشیمن‌گاه راحتی محسوب می‌شوند که در طول سفر نیز مناسب حال افراد به نظر می‌رسد. گنجایش صندوق بار نیز برای رفع نیاز خانواده‌های کم‌جمعیت معقول به نظر می‌رسد.

    مشخصات فنی جک S5

    این خودرو در هر دو نسخه‌ی جعبه‌دنده‌ی دستی و اتوماتیک، به یک نوع پیشرانه مجهز است که تنها تفاوت دو نسخه در میزان گشتاور تولیدی آن‌ها است. در حال حاضر تنها پیشرانه‌ای که در این کراس‌اوور وظیفه‌ی تولید قدرت را بر عهده دارد، نمونه‌ی ۲ لیتری مجهز به توربوشارژر است که دارای استاندارد آلایندگی یورو ۵ است؛ اما در مورد جعبه‌دنده، دو نسخه‌ی دستی و اتوماتیک قابل انتخاب است که هر دو نسخه از نوع ۶ سرعته هستند. جعبه‌دنده‌ی اتوماتیک از فناوری دوکلاچه بهره می‌برد که سرعت تعویض دنده‌ها را بهبود می‌بخشد، همچنین در مصرف سوخت عملکرد بهتری نسبت به بقیه‌ی جعبه‌دنده‌های اتوماتیک دارد.

    جک اس 5 دستی دارای پیشرانه‌‎ی ۲ لیتری است که البته حجم دقیق آن ۱۹۹۷ سی‌سی است و توان خروجی آن ۱۷۴ اسب‌ بخار در دور موتور ۵۲۰۰ دور در دقیقه است. گشتاور تولیدی این پیشرانه ۲۳۵ نیوتن‌متر است که در طیف دور موتور ۲۰۰۰ الی ۴۰۰۰ دور در دقیقه، در دسترس است.

    تمامی این قدرت توسط جعبه‌دنده‌ی ۶ سرعته‌ی دستی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. استاندارد آلایندگی این پیشرانه یورو ۵ است و از سیستم EOBD یا «سیستم عیب‌یابی خودکار» بهره می‌برد که در صورت بروز ایراد در سیستم‌های کاهنده‌ی آلایندگی خودرو و کاتالیست هشدار می‌دهد که باعث افزایش طول عمر این قطعات و مانع تخریب آن‌ها می‌شود.

    در بررسی‌های به‌عمل‌آمده، مصرف سوخت این خودرو هنگام رانندگی در ترافیک و خیابان‌های شلوغ، رقم ۱۲.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر را در کامپیوتر سفری نشان می‌دهد که رقم قابل‌توجهی است.
    درمجموع میانگین مصرف سوخت شهری بین رقم ۱۱ الی ۱۱.۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است که متوسط ارزیابی می‌شود. سیکل ترکیبی مصرف سوخت در حین رانندگی جاده‌ای تا ۷.۸ لیتر کاهش می‌یابد.

    پیش‌تر به این نکته اشاره کردیم که هر دو نسخه‌ی جک اس 5 اتوماتیک و دستی پیشرانه‌ی یکسانی دارند؛ تنها تفاوت پیشرانه‌ی نسخه‌ی اتوماتیک، افزایش گشتاور تولیدی این پیشرانه از ۲۳۵ نیوتن‌متر به ۲۶۵ نیوتن‌متر است؛ اما مهم‌ترین تفاوت دو نسخه، به جعبه‌دنده‌ی آن‌ها برمی‌گردد. این نسخه مجهز به جعبه‌دنده‌ی ۶ سرعته‌ی اتوماتیک از نوع دوکلاچه است و سرعت تعویض دنده‌ها به‌مراتب بهتر از بقیه‌ی جعبه‌دنده‌های اتوماتیک است.

    در این نوع جعبه‌دنده‌ها دو کلاچ برای قطع و وصل نیرو روی دو محور چرخ‌دنده‌های زوج و فرد قرارگرفته است که مجزا از یکدیگر عمل می‌کنند؛ یکی از محورها از چرخ‌دنده‌های فرد و دیگری از چرخ‌دنده‌های زوج تشکیل می‌شود.
    مصرف سوخت در جک اس 5 اتوماتیک کمی متفاوت از نسخه‌ی دستی است. به‌طوری‌که در ترافیک روان داخل شهری، مصرف سوخت حدود ۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است؛ اما عملکرد این نسخه نیز در ترافیک سنگین چندان خوب نیست و این رقم تا ۱۲ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر افزایش می‌یابد. مصرف خارج از شهر این نسخه درصورتی‌که با گازدهی ثابت و ملایم همراه شود، بین ۷.۲ الی ۸ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر متغیر خواهد بود که مقدار مناسبی است.

    JAC این خودرو را به سیستم‌های ایمنی مختلفی مجهز کرده است تا حس اطمینان و امنیت به سرنشینان القا کند. جک اس 5 اتوماتیک دارای ۴ کیسه هوا است که در مقایسه با نسخه‌ی دستی شاهد اضافه شدن ۲ کیسه هوا جانبی جلو هستیم. کیسه هوا راننده، سرنشین جلو و جانبی جلو وظیفه‌ی محافظت از سرنشینان را بر عهده دارد. ترمزهای هر چهارچرخ جک اس 5 از نوع دیسکی و مجهز به سیستم ضد قفل ABS چهار کاناله، ترمز هیدرولیکی HBA، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD، پایداری الکترونیکی ESC، کنترل سرعت خودرو در سرپایینی HDC، کنترل ایستایی در سربالایی HAC و ترمز پارک برقی EPB هستند.

    نتیجه‌گیری

    به‌طورکلی، جک اس 5 را می‌توان خودروی شاسی‌بلند مناسب برای نسل جوان و خانواده‌ها دانست که به‌واسطه‌ی طراحی شرقی پذیرای سلیقه‌های طیف گسترده‌ای از مردم است. با توجه به شباهت‌های بی‌حدواندازه‌ی S5 با محصولات کره‌ای نظیر هیوندای توسان، ix35 و در نمای پشت با آئودی Q5 و قیمت مناسب این محصول در این کلاس، دلیلی برای استقبال بیشتر مردم با بودجه‌ی کمتر به سمت این خودرو می‌شود. داخل کابین کمی بی‌روح بوده و از داشبورد معمولی بهره می‌برد که ظاهری نزدیک به محصولات کره‌‌ای دارد.

    ارگونومی و چیدمان ادوات داخل کابین قابل‌قبول بوده و رانندگی نسبتاً راحتی را به سرنشینان انتقال دهد. پیشرانه‌ی 2 لیتری توربو با توان و گشتاور خوبی همراه بوده که از این بابت خیال راننده را در شهر و جاده راحت می‌کند اما از طرفی به دلیل دیفرانسیل جلو بودن خودرو، انتظار استفاده در شرایط نامساعد را نمی‌توان از S5 داشت.

    طراحی و زیبایی
    80%
    مصرف سوخت
    60%
    راحتی سرنشین
    80%
    امکانات و قابلیت ها
    80%
    ارزش خرید نسبت به قیمت
    100%
    یکی از نقدهای اصلی در مورد این خودرو، گیربکس S5 است که در شبکه‌های مجازی موردانتقاد مشتری‌های زیادی قرارگرفته است. جک اس 5 یکی از محصولات چینی بوده که با گرم شدن تب خودروهای شاسی‌بلند در کشور، از فروش خوبی بهره‌مند شده است و مهم‌ترین فاکتور آن، قیمت، طراحی شرقی و امکانات متوسط و مطلوب آن است.

    شرایط فروش اقساطی جک S5

    شرکت ساره خودرو در جهت تسهیل در امور خرید اقساطی خودرو و رفع نیازهای مشتریان عزیز خودروی جک S5 را با شرایط اقساطی ارائه می‌نماید.
    • پرداخت 50 الی 60 درصد قیمت خودرو
    • پرداخت اقساط از 6 الی 24 ماه
    • بدون نیاز به ضامن و تنها با داشتن دسته‌چک
    • گردش ۳ ماهه آخر حساب‌جاری
    • مدارک شغلی در صورت وجود و لزوم (ارائه جواز کسب و یا فیش حقوقی)
    • مدارک سکونتی جهت انجام امور تعویض پلاک و انتقال مالکیت خودرو (اجاره‌نامه یا سند)
    لازم به ذکر می‌باشد که تحویل خودرو بعد از فروش اقساطی جک S5 با تحویل فوری خودرو (2 ساعته) به مشتری توسط این شرکت در زمان عقد قرارداد می‌باشد.

    متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر، موجودی خودرو، مشاوره خرید و هرگونه سؤال لطفاً با کارشناسان فروش شرکت در تماس باشید.

    شعبه فروش سعادت‌آباد

    شعبه فروش فرجام


    عضویت در خبرنامه ساره خودرو

    دفتر مرکزی: بلوار نلسون ماندلا (جردن) خیابان ناهید شرقی پلاک 35 طبقه اول ساره خودرو
    امور داخلی: 22014955-021
    امور پشتیبانی: 22044945-021
    اعتبارسنجی: 26290446-021
    واحد مالی: 22016193-021
    شعبه سعادت‌آباد: سعادت‌آباد آسمان پنجم شرقی پلاک 35 ساره خودرو  تلفن: 74436000-021
    شعبه فرجام: بزرگراه رسالت خیابان فرجام غربی بعد از چهارراه حیدر خانی پلاک 642 ساره خودرو  تلفن: 77221057-021

    آخرین کاتالوگ‌های خودروها

    © 2014 - 2024 تمامی حقوق این وب‌سایت برای ساره خودرو اطمینان محفوظ می‌باشد. طراحی شده توسط حمید احمدی