بنتلی کانتیننتال GT نسخه ویژه باواریا معرفی شد

    ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
     

    شرکت بنتلی با معرفی نمونه‌ای جدید از کانتیننتال، زیبایی منطقه‌ی باورایای آلمان را گرامی داشته است. باواریا منطقه‌ای است که کارخانه‌های اصلی بی‌ام‌و و آئودی در آن قرار دارند. طراحی کانتیننتال GT کانورتیبل جدید بنتلی توسط اشتفان زیلَف، مدیر بخش طراحی شرکت انجام گرفته و توسط مولینر توسعه یافته است و از پرچم آبی و سفید منطقه باواریا روی بدنه بهره می‌برد.

    شرکت بنتلی اعلام کرده که تنها یک دستگاه از این خودرو ساخته می‌شود که وظیفه‌ی ساخت آن به‌صورت دست‌ساز، بر عهده‌ی شرکت مولینر در انگلستان خواهد بود. معرفی رسمی این خودرو در نمایشگاه بنتلی در شهر مونیخ آلمان انجام خواهد گرفت. بدون شک، یکی از زیباترین ویژگی‌های ظاهری این خودرو، طراحی دو رنگ سفید و آبی (رنگ سفید بدنه و سقف آبی‌رنگ) است که پرچم شهر باواریا را نمایش می‌دهد.

    بنتلی کانتیننتال کانورتیبل باواریا دارای رینگ‌های ۲۲ اینچی مخصوص مولینر است که از پنج پره‌ی دوگانه بهره می‌برد. همچنین در سپر جلو و درها از کروم استفاده‌شده است و پرچم شهر باواریا روی گلگیر جلو دیده می‌شود. بنتلی از همین طرح در قسمت کابین هم استفاده کرده است و نشان باواریا در پشت‌سری‌های صندلی دیده می‌شود. در قاب درها نشان مخصوص بنتلی باواریا ادیشن دیده می‌شود و صندلی‌های چرمی با دوخت آبی‌رنگ مزین شده‌اند.

    بنتلی هیچ برنامه‌ای برای ساخت این نمونه در تیراژ بالا ندارد، بنابراین کانتیننتال GT باواریا ادیشن برای عموم قابل سفارش نیست. این خودرو تا اواخر سال جاری میلادی حراج خواهد شد و به کلکسیون جدیدی ملحق می‌شود.

    منبع: Motor1


    ارسال نظر

    کد امنیتی بارگزاری مجدد

    عضویت در خبرنامه ساره خودرو

    دفتر مرکزی: بلوار نلسون ماندلا (جردن) خیابان ناهید شرقی پلاک 35 طبقه اول ساره خودرو
    امور داخلی: 22014955-021
    امور پشتیبانی: 22044945-021
    اعتبارسنجی: 26290446-021
    واحد مالی: 22016193-021
    شعبه سعادت‌آباد: سعادت‌آباد آسمان پنجم شرقی پلاک 35 ساره خودرو  تلفن: 74436000-021
    شعبه فرجام: بزرگراه رسالت خیابان فرجام غربی بعد از چهارراه حیدر خانی پلاک 642 ساره خودرو  تلفن: 77221057-021

    آخرین کاتالوگ‌های خودروها

    © 2014 - 2024 تمامی حقوق این وب‌سایت برای ساره خودرو اطمینان محفوظ می‌باشد. طراحی شده توسط حمید احمدی