تولید تویوتا کرولا GRMN تائید شد و قطعاً هیبریدی نخواهد بود

    ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
     

    پس از انتشار شایعه‌های زیاد، سرانجام مدیر طراحی تویوتا در مصاحبه با AutoRAI رسماً تائید کرد که هاچ‌بک جذاب کرولا GRMN در دست توسعه است. برخلاف شایعه‌هایی که قبلاً شنیده‌شده بود، قرار نیست که روی این هاچ‌بک عملکردی یک پیشرانه هیبریدی قدرتمند نصب شود و ظاهراً این خودرو با یک پیشرانه بنزینی توربوشارژ یا تنفس طبیعی راهی بازار می‌شود.

    مدیر تویوتا گفته است:

    ما در حال حاضر اقدام به ارزیابی و بررسی ارائه‌ی مؤثرترین محصولات برای بازارهای اروپایی کرده‌ایم اما قطعاً خودروی کرولا GRMN تولید خواهد شد. ما قبلاً در حال کار روی این خودرو بوده‌ایم. فرایند توسعه‌ی کرولا GRMN در بخش تویوتا گازو ریسینگ انجام می‌شود. این بخش در برنامه‌های خود کرولا را هم قرار داده اما فعلاً این پروژه در مرحله‌ی برنامه‌ریزی قرار دارد.

    کانئی قویاً اظهار کرده که کورولا GRMN به پیشرانه هیبریدی مجهز نخواهد شد. او خاطرنشان می‌سازد این خودرو احتمالاً دارای پیشرانه‌ی 4 سیلندر 1.6 لیتری توربویی خواهد بود که می‌تواند جالب و هیجان‌انگیز باشد.

    مهندس تویوتا بیان کرده که نسخه GRMN کرولا در اواسط عمر نسل فعلی این خودرو از راه می‌رسد. درحالی‌که توسعه شاسی و پلتفرم این خودرو سریع به نظر می‌رسد، اما طراحی و تولید پیشرانه عملکردی این نسخه کرولا پروسه‌ای زمان‌بر است. تویوتا تلاش دارد تمامی بازارهای جهانی را برای عرضه یا عدم عرضه‌ی خودروی موردبحث موردبررسی قرار دهد. کرولا هاچ‌بک در آمریکا قابل خریداری بوده بنابراین احتمال عرضه‌ی نسخه‌ی GRMN در این بازار وجود دارد.

    از سال 2017 این خبر بارها و بارها شنیده‌شده بود که تویوتا قصد دارد نسخه عملکردی کرولا را دوباره تولید کند. در بسیاری از خبرها ذکرشده بود که این خودرو به یک پیشرانه 2 لیتری هیبریدی مجهز می‌شود؛ اما امروز مشخص شد که تویوتا برای این خودرو سیاست الکتریکی شدن را در دست ندارد.

    منبع: Motor1


    ارسال نظر

    کد امنیتی بارگزاری مجدد

    عضویت در خبرنامه ساره خودرو

    دفتر مرکزی: بلوار نلسون ماندلا (جردن) خیابان ناهید شرقی پلاک 35 طبقه اول ساره خودرو
    امور داخلی: 22014955-021
    امور پشتیبانی: 22044945-021
    اعتبارسنجی: 26290446-021
    واحد مالی: 22016193-021
    شعبه سعادت‌آباد: سعادت‌آباد آسمان پنجم شرقی پلاک 35 ساره خودرو  تلفن: 74436000-021
    شعبه فرجام: بزرگراه رسالت خیابان فرجام غربی بعد از چهارراه حیدر خانی پلاک 642 ساره خودرو  تلفن: 77221057-021

    آخرین کاتالوگ‌های خودروها

    © 2014 - 2024 تمامی حقوق این وب‌سایت برای ساره خودرو اطمینان محفوظ می‌باشد. طراحی شده توسط حمید احمدی