فراری 612 اسکاگلیتی شوتینگ بریک رونمایی شد

    ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
     

    وندنبرینک (Vandenbrink) سازنده‌ی خودروهای سفارشی در کشور هلند است که اقدام به ساخت نسخهٔ شوتینگ بریک فراری ۶۱۲ کرده که ساختش ۱۰ سال زمان برده است. این شرکت چندان شناخته‌شده نیست اما ممکن است به خاطر ساخت چنین شاهکاری، نامش بر سر زبان‌ها بیفتد. اگرچه ممکن است نام این خودرو خیلی خلاقانه نباشد اما خودش یک اثر هنری زیبا است.

    از دور که به این خودرو نگاه کنید، خواهید گفت فراری ۶۱۲ است که به‌خودی‌خود خودرو بسیار زیبا و چشم‌نوازی استِ ولی مدل شوتینگ ‌بریک صندوق‌عقبی بزرگ‌تر و نمایی بسیار زیباتر دارد. در سال ۲۰۰۹، رندرهایی از این نمونه اولین بار منتشر شد. از همان زمان مشخص بود اضافه کردن صندوق‌عقب بزرگ به فراری گرندتورر کار بسیار سختی است. وندنبرینک جزییات زیادی از کار خود منتشر نکرده؛ اما از تصاویر مشخص است صندوق‌عقب انحناداری برای فراری ۶۱۲ اسکاگلیتی طراحی‌شده و ازنظر زوایای صندوق و سقف می‌توان آن را مانند پورشه پانامرا اسپرت توریزمو ارزیابی کرد. روی سقف هم پنجره‌ای دوقلو کارشده که یکی از ویژگی‌های بسیار جالب این خودرو محسوب می‌شود.

     

    کابین این 612 شوتینگ بریک تقریباً دست‌نخورده باقیمانده اما به لطف فرم جدید خودرو، فضای داخلی آن کمی نسبت به نسخهٔ اصلی افزایش پیداکرده است. در پشت ردیف دوم صندلی‌ها صندوق بار بزرگی دیده می‌شود که با چرم پوشیده شده است. شرکت وندنبرینک مشخص نکرده که حجم این صندوق چقدر است اما بااین‌حال بزرگ‌تر از 612 معمولی به نظر می‌رسد.

    همچنین احتمالاً فضای سر سرنشینان عقب نیز کمی بهتر شده است. وندنبرینک در بخش فنی و پیشرانهٔ 612 اما هیچ تغییری ایجاد نکرده و بنابراین در زیر کاپوت این نسخهٔ شوتینگ بریک نیز همچنان همان پیشرانهٔ 5.7 لیتری V12 تنفس طبیعی با 540 اسب بخار قدرت قرار دارد که نیروی آن به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود.

     

    از‌آنجاکه این خودرو، خودرویی کاملاً سفارشی است، هیچ اطلاعاتی از قیمت آن در دست نیست. فعلاً نیز فقط یک دستگاه تولیدشده و بنا بر اعلام وندنبرینک، خودرو بعدی فقط در صورت ثبت سفارش ساخته خواهد شد.

    منبع: Motor1


    ارسال نظر

    کد امنیتی بارگزاری مجدد

    عضویت در خبرنامه ساره خودرو

    دفتر مرکزی: بلوار نلسون ماندلا (جردن) خیابان ناهید شرقی پلاک 35 طبقه اول ساره خودرو
    امور داخلی: 22014955-021
    امور پشتیبانی: 22044945-021
    اعتبارسنجی: 26290446-021
    واحد مالی: 22016193-021
    شعبه سعادت‌آباد: سعادت‌آباد آسمان پنجم شرقی پلاک 35 ساره خودرو  تلفن: 74436000-021
    شعبه فرجام: بزرگراه رسالت خیابان فرجام غربی بعد از چهارراه حیدر خانی پلاک 642 ساره خودرو  تلفن: 77221057-021

    آخرین کاتالوگ‌های خودروها

    © 2014 - 2024 تمامی حقوق این وب‌سایت برای ساره خودرو اطمینان محفوظ می‌باشد. طراحی شده توسط حمید احمدی