فولکس‌واگن اطلس | VolksWagen ATLAS

    فولکس‌واگن اطلس با تیونینگ 350 اسب بخاری APR

    ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
     

    شرکت APR متخصص تیونینگ محصولات گروه خودروسازی فولکس‌واگن است و در آخرین پروژه خود، دستی به سر و روی SUV هفت‌ نفره فولکس‌واگن اطلس کشیده است. با تغییراتی که این شرکت روی این خودرو اعمال کرده، بیشینه قدرت آن به‌مراتب افزایش‌یافته و با نصب یک سیستم تعلیق جدید، هم باعث بهبود قابلیت‌های آفرودی این خودرو شده و هم پایداری اطلس را در سرعت‌های بالا بهبود بخشیده است.

    APR کار خود را با تیونینگ پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ اطلس آغاز کرده است. در ابتدای کار توربوشارژ پیشرانه 2 لیتری این خودرو، با توربوشارژ بزرگ‌تر پیشرانه گلف R تعویض شده و در سیستم لوله‌کشی ورودی هوا نیز تغییرات گسترده‌ای اعمال‌شده است. ضمن اینکه یک سیستم اگزوز انحصاری cat-back به‌جای سیستم اگزوز استاندارد برای این خودرو نصب‌شده است. با اعمال این تغییرات بر روی فولکس‌واگن اطلس بیشینه قدرت این خودرو از 235 اسب بخار به 350 اسب بخار و بیشینه گشتاور آن از 350 نیوتن‌متر به 475 نیوتن‌متر رسیده است.

    فولکس‌واگن اطلس | VolksWagen ATLAS

    شرکت APR بر روی سیستم تعلیق و سیستم ترمز این خودرو نیز تغییراتی را اعمال کرده است. قطعات زیادی در سیستم تعلیق فولکس‌واگن اطلس تعویض شده‌اند که یکی از آن‌ها بازوهای جناغی محور عقب بوده تا ارتفاع این خودرو نسبت به نسخه استاندارد، 1.5 اینچ افزایش یابد. این خودرو همچنین دارای لاستیک‌های سفارشی تویو و رینگ‌های 20 اینچی سبک‌وزن می‌باشد. علاوه بر این‌ها نصب کالیپرهای ترمز شش پیستونه هم به بهتر متوقف شدن این SUV بزرگ کمک شایانی خواهند کرد.

    فولکس‌واگن اطلس | VolksWagen ATLAS

    میچ ویلیامز مدیرعامل APR در معرفی اطلس تیونیگ شده گفت:

    با قدرت 350 اسب بخاری و گشتاور 475 نیوتن متری، خروجی این پیشرانه حتی از یک موتور 6 سیلندر بزرگ هم بیشتر شده و ما در تلاشیم تا در آینده بازهم این ویژگی‌ها را افزایش دهیم. ترکیب سخت‌افزار و تجهیزات سفارشی خط تولید کنونی ما باعث شده‌اند تا عملکرد اطلس واقعاً بهبود یابد.

    فولکس‌واگن اطلس | VolksWagen ATLAS

    در حال حاضر از این نسخه تیونینگ شده اطلس تنها یک دستگاه موجود است؛ اما این شرکت قصد دارد تا ارتقای مشخصات فنی اطلس را همچنان ادامه دهد. ساخت تجهیزات برای این SUV ممکن است یک حرکت تجاری هوشمندانه باشد زیرا احتمالاً برای سازگاری آن‌ها با مدل 5 سرنشین و دو ردیفه نیر زمان زیادی صرف نخواهد شد و به‌این‌ترتیب، سرمایه‌گذاری APR در یک محصول واحد می‌تواند برای چند مدل دیگر نیز استفاده شود.

    منبع: Motor1


    ارسال نظر

    کد امنیتی بارگزاری مجدد

    عضویت در خبرنامه ساره خودرو

    دفتر مرکزی: بلوار نلسون ماندلا (جردن) خیابان ناهید شرقی پلاک 35 طبقه اول ساره خودرو
    امور داخلی: 22014955-021
    امور پشتیبانی: 22044945-021
    اعتبارسنجی: 26290446-021
    واحد مالی: 22016193-021
    شعبه سعادت‌آباد: سعادت‌آباد آسمان پنجم شرقی پلاک 35 ساره خودرو  تلفن: 74436000-021
    شعبه فرجام: بزرگراه رسالت خیابان فرجام غربی بعد از چهارراه حیدر خانی پلاک 642 ساره خودرو  تلفن: 77221057-021

    آخرین کاتالوگ‌های خودروها

    © 2014 - 2024 تمامی حقوق این وب‌سایت برای ساره خودرو اطمینان محفوظ می‌باشد. طراحی شده توسط حمید احمدی