مازراتی لوانته جی تی اس | Maserati Levante GTS

    مازراتی لوانته جی تی اس 2019 در فستیوال گودوود معرفی شد

    ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
     

    مازراتی تنها چند ماه پس از گذشت معرفی مجهزترین تریم اس‌یووی لوانته یعنی تریم Trofeo قصد دارد تا تنوع اس‌یووی‌های خود را افزایش دهد. نسخه GTS لوانته در فستیوال سرعت گودوود توسط مازارتی معرفی شد که کمی نسبت به تریم Trofeo ساد‌ه‌تر است، اما همچنان این خودرو دارای ظاهری بسیار جذاب و عملکردی درخور یک ابر اس‌یووی را دارا است.

    قلب تپنده این خودرو، همان پیشرانه 3.8 لیتری توربوشارژ هشت سیلندر کواتروپورته GTS بوده که بیشینه قدرت آن در این خودرو به 550 اسب بخار و بیشینه گشتاور آن به 730 نیوتن‌متر رسیده است که حدود 40 اسب بخار نسبت به تریم Trofeo ضعیف‌تر است؛ اما گشتاور این دو تریم با یکدیگر کاملاً برابری می‌کند. این پیشرانه ساخت فراری، این اس‌یووی را قادر ساخته تا در مدت 4.2 ثانیه سرعت خود را از حالت سکون به مرز 100 کیلومتر بر ساعت برساند که تنها 0.3 ثانیه نسبت به Trofeo کندتر است. همچنین این خودرو قادر است تا به بیشینه سرعت 292 کیلومتر بر ساعت دست یابد که تنها هشت کیلومتر بر ساعت نسبت به بیشینه سرعت 300 کیلومتر بر ساعتی تریم Trofeo کمتر است.

    مازراتی لوانته جی تی اس | Maserati Levante GTS
    در کنار طراحی اسپرت بیرونی، فضای داخلی لوکسی در اختیار سرنشینان قرار دارد. این تریم لوانته به‌طور پیش‌فرض دارای تودوزی تمام چرمی بوده، اما امکان سفارش تودوزی چرم طبیعی Pieno Fiore نیز برای مشتریان این خودرو وجود دارد. ویژگی دیگری که برای افراد زیادی به‌ویژه برای جوانان جذاب خواهد بود، وجود ۱۴ اسپیکر هارمن کاردن و پدال‌های اسپرت برای این خودرو است.

    مازراتی لوانته جی تی اس | Maserati Levante GTS

    در اخبار مرتبط، مازراتی تمام محدوده‌ی لوانته را به‌روزرسانی کرده است و یک اهرم تعویض دنده جدید که از Trofeo به ارث برده است به آن اضافه‌شده و همچنین از سمت راست فرمان به سمت چپ آن انتقال داده‌شده است تا امکان تعویض دنده دستی فراهم شود درحالی‌که دکمه P نیز حالت پارک را فعال می‌کند. علاوه بر این‌ها، این خودرو دارای چراغ‌های تمام LED هوشمند است که به‌صورت آپشن روی این خودرو نصب می‌شود. ضمن اینکه سیستم مدیریت یکپارچه خودرو به‌صورت استاندارد روی لوانته نصب است که باعث بهبود پایداری این خودرو در تمام شرایط رانندگی می‌شود.

    مازراتی لوانته جی تی اس | Maserati Levante GTS
    علاوه بر همه مسائل ذکرشده، سیستم سرگرمی و اطلاع‌رسانی این خودرو نیز به‌روزرسانی شده است که این تغییر نه‌تنها در این خودرو، بلکه در سایر خودروهای مدل 2019 مازراتی مانند گیبلی و سدان کواتروپورته نیز دیده می‌شود. اکنون تودوزی چرم طبیعی Pieno Fiore در سه رنگ متفاوت موجود می‌باشد و رنگ‌ها و رینگ‌های جدیدی نیز برای مدل 2019 طراحی خواهند شد.

    منبع: Motor1


    ارسال نظر

    کد امنیتی بارگزاری مجدد

    عضویت در خبرنامه ساره خودرو

    دفتر مرکزی: بلوار نلسون ماندلا (جردن) خیابان ناهید شرقی پلاک 35 طبقه اول ساره خودرو
    امور داخلی: 22014955-021
    امور پشتیبانی: 22044945-021
    اعتبارسنجی: 26290446-021
    واحد مالی: 22016193-021
    شعبه سعادت‌آباد: سعادت‌آباد آسمان پنجم شرقی پلاک 35 ساره خودرو  تلفن: 74436000-021
    شعبه فرجام: بزرگراه رسالت خیابان فرجام غربی بعد از چهارراه حیدر خانی پلاک 642 ساره خودرو  تلفن: 77221057-021

    آخرین کاتالوگ‌های خودروها

    © 2014 - 2024 تمامی حقوق این وب‌سایت برای ساره خودرو اطمینان محفوظ می‌باشد. طراحی شده توسط حمید احمدی