میلان رد | Milan Red

    میلان رد سوپر اسپرت اتریشی 1307 اسب بخاری!

    ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
     

    تعداد ابرخودروها و سوپر اسپرت‌ها در سطح جهان روزبه‌روز در حال افزایش است و بازار آن‌ها هرروز شلوغ‌تر از دیروز می‌شود بااین‌حال افرادی که قادر به پرداخت میلیون‌ها دلار برای خرید چنین خودرویی هستند بسیار اندک است؛ اما خودروساز اتریشی میلان (Milan) بر این باور است که محصول رد (Red) این کمپانی قابلیت‌های متفاوتی برای ارائه به مشتریان ثروتمندش دارد.

    این کوپه به یک پیشرانه 6.2 لیتری هشت سیلندر با چهار توربوشارژ مجهز شده که قادر است بیشینه قدرت 1307 اسب بخار و بیشینه گشتاور 1400 نیوتن‌متر را تولید کند و سرعت خود را در عرض 2.47 ثانیه از حالت سکون به 100 کیلومتر بر ساعت برساند و حداکثر با سرعت 400 کیلومتر بر ساعت حرکت نماید.

    میلان رد | Milan Red

    این ابرخودرو نام خودرو را از پرنده شکاری قرمزرنگ یا همان پرنده شکاری Rotmilan که از تبار عقاب سانان بوده و بومی آلمان است، برگرفته است. طراحان این خودرو هم سعی کرده‌اند تا محصولشان مانند تمام پرندگان شکاری تا جای ممکن سبک باشد و توانسته‌اند وزن هایپرکار خود را به 1300 کیلوگرم محدود نمایند و این کار با استفاده گسترده از الیاف فیبر کربنی و پلیمرهای مقاوم حاصل‌شده است و به گفته‌ی این شرکت این اولین باری است که در صنعت خودروسازی چنین ایده‌ای بر روی یک خودرو پیاده می‌شود.

    میلان رد | Milan Red

    برای طراحان خودروی رد عملکرد خودرو اولویت بیشتری نسبت به ظاهر آن دارد و کانال‌های بزرگ هوا در جلو، عقب و کنار این خودرو نیز این را ثابت می‌کند و نشان می‌دهد که طراحی این کانال‌ها کاملاً هدفمند بوده و باعث بهبود آیرودینامیک این خودرو خواهند شد اما از طرفی انسجام طراحی این خودرو را نیز تا حدودی دچار دگرگونی کرده است. شرکت میلان تا به امروز تصویری از طراحی داخل کابین ابرخودروی رد منتشر نکرده، اما اظهار داشته که درون کابین یک نشانگر برای نمایش ضربان قلب راننده تعبیه‌شده است که البته امکانی بسیار جالب اما بدون استفاده به‌حساب می‌آید.

    میلان رد | Milan Red

    شرکت میلان اعلام کرده که قصد دارد تنها 99 دستگاه از این خودرو را آن هم با برچسب قیمتی معادل 2.3 میلیون دلار به تولید برساند که تا به امروز 18 عدد از این تعداد، پیش‌فروش شده‌اند. این کمپانی می‌گوید که قصد دارد رد را به‌عنوان نمادی از مهندسی اتریشی معرفی کند به همین خاطر علاوه برساخت خودرو در اتریش با دیگر شرکت‌های متخصص خودروهای اسپرت این کشور مانند AVL و پانکل ریسینگ سیستم نیز همکاری کرده است.

    منبع: Motor1


    ارسال نظر

    کد امنیتی بارگزاری مجدد

    عضویت در خبرنامه ساره خودرو

    دفتر مرکزی: بلوار نلسون ماندلا (جردن) خیابان ناهید شرقی پلاک 35 طبقه اول ساره خودرو
    امور داخلی: 22014955-021
    امور پشتیبانی: 22044945-021
    اعتبارسنجی: 26290446-021
    واحد مالی: 22016193-021
    شعبه سعادت‌آباد: سعادت‌آباد آسمان پنجم شرقی پلاک 35 ساره خودرو  تلفن: 74436000-021
    شعبه فرجام: بزرگراه رسالت خیابان فرجام غربی بعد از چهارراه حیدر خانی پلاک 642 ساره خودرو  تلفن: 77221057-021

    آخرین کاتالوگ‌های خودروها

    © 2014 - 2024 تمامی حقوق این وب‌سایت برای ساره خودرو اطمینان محفوظ می‌باشد. طراحی شده توسط حمید احمدی